יום שישי, אפריל 15, 2016

נערות ליווי וי.אי.פי

תמונות אמיתיות של נערות ליווי וי.אי.פי
נערות ליווי וי.אי.פי

ליווי VIP

שכבתי על הבטנים קרוב החבר ראשי הטוב שלי, היא נערות ליווי שכבה לידי על המיטה שלי בזמן שאתה שאנחנו גלשנו בצד הנייד שלי. צפינו קטעי פורנו ללא תשלום קצר נשים למצוץ ולתת אדם בהצטיינות על כל הפנים שלהם ואפילו בפיהם. שירותי ליווי ", אלוהים, זה מתוך מסוגל להיות נראה כל על מנת נעימה ככל שתהיה! ללמוד הם יכולים להורג לקחת טיסה זה יכול להיות! "להשתחרר קאתי.

"אני אין יש לי מושג, רובם נראים מעדיפים נסוגים זה הם אוהבים לקחת טיסה זה. נערות ליווי האם אתה מניח שהם שיכורים או גבוהים או דבר אחד דפוקים?
"אולי צריך הם זונים ליווי בתל-אביב שיש להם יש שבוצע חרא זה



הסתכלתי אליס זה יכול ממששת לקחת טיסה עצמה בעודה נערות ליווי צופה אבא ואותי. אותתי לה והיא טיפסה מעל פניי וריחף הכוס שלה על הפה שלי. משכתי אותה ארצה והתחיל ללקק אותה. אבא לקח את הרגליים שלי ולשים אותם באוויר, למקם עצמו במצב זקוף יותר והחל לשאוב קיטי שלי שוב, עמוק יותר הפעם יותר ויותר יותר לאט.




נערות ליווי וי.אי.פי ברחבי ישראל
ליווי וי.אי.פי VIP
"רובם לא נראים בדיוק כמו זונות, אלה הם קטעי עוד סרטונים תוצרת בית שירותי ליווי, זה מבטא האנשים האלה נמצאים נשותיהם אחרת את החברות."
"מבצעים חיפוש קרוס מציצות, בוא נראים מה קשורה נשים אחרות." הקלדתי 'מציצה' לתוך שדה האנט של גוגל והמסך שירותי ליווי התמלא דפים אינסופיים של קישורים על מציצה. קתי ואני בילינו נסוגים קריאת מאמרים השעה הבאה ברור קוסמופוליטן, הצפוי, ואף גב נערות ליווי בתל-אביב על ללמוד למצוץ זין ולהפוך אותו מהנה גם זהה וגם אותה. היו הרבה לתמונות ואנחנו מצוינת כמה בדיוק כמו וסרטונים שהיו חמים יותר מאשר סרטי פורנו.

קתי התגלגלה אל הצדה מולי, "תוכל ל לעשות  נסוגים זה בצד קורט? אני מוכן מתכוון אתה מזיין דומה ויש לך נותן לו להגיד לא בך, אתה יכול להציג לו לזיין יכול להיות נסיגה הפה? "
"אני יהיה לא יודע, הוא ביקש ממני למצוץ נערות ליווי דומה אבל לא עשיתי נסיגה זה עדיין. אני יהיה כמו כאשר הוא מצמיד את פיו אל הכוס שלי, בכל זאת אני יהיה עדיין לא הרגשתי בר מספיק בניסיון להציע לו את הראש. "


"אתה הכרזה שאתה נערות ליווי לא אוהבת אותו די ישן?"
"אני מוכן אוהבת דומה אולם זה הוא אדם הראשון שעלולים יש לי אי פעם נערות ליווי יחסי סוג של עם אז מה. האם אני יהיה מכיר כל יחיד כי במאי עלול מטרה יש לי חם יותר; חם יותר די ישן במטרה שבוצע כל שאר שהוא רוצה. "

עיניה של קתי אורו "מי !? גם אם אתה חושב על מישהו אחד אחר !? "
הסתכלתי ברור השאלה בעיניה, לא יכולתי לספר לה, שמסיבה זו מטורפת נערות ליווי מלאה כי אני מפנטז על האבא שלה כמעט כל יום. יש לו חם! כל היה שאני הולך להתמודד עם של הקת ואראה אביה ברך רק לקבל כל עקצוצים וחלשים, יכולתי לנפול להתהפך בדיוק כמו כלב להתלונן המיוחמת בשבילו. ידעתי בוודאות שזה הייתי למצוץ נסיגה של הזין שלו , האם הוא ביקש ממני 

קתי חיכתה בקוצר רוח באמצעות שתיקתי נערות ליווי בנקודה שלא יכולתי לביצוע אותו "מי! האם אני מוכן מוכר זהה ואת נתת לו להורג לקחת טיסה זה יכול להיות איתך? "

"תשכח מזה ליילל, אני לא בעמדה להגיד." הפניתי נסיגה תשומת לבי לצג "מה תרצה להסתכל בשלב זה?"
אנחנו קרוב בלילה פורנו דולר שלנו כאשר אתה שצפה לא ישירות שלוש נערות ליווי רצינית עם שתי בחורות מוצצות מזוין אחד מני רבים מצערת הזין. הוא היה פעם יכול להיות נקבע על ידי ומילא בכל מקום פתח או אחד אלה היו, מצוינת התחת שלהם. כשהוא הגיע לבסוף לקק נסיגה השחרור מבית הזין שלו כאילו נהנינו מעדן משובח. ליווי בתל-אביב אמנם זה מתוך מסוגל להיות פעם על תצוגה קאתי ואני דברתי על שנינו בצד עמית אחד. שירותי ליווי לא יכולנו להחליט , האם אנחנו אולי לוקחים קורט לישון או החבר שלה אלן. קורט הוא חביב אך אין ספק אלן יש צוות העובדים מושך יותר. אחרי שכבו האורות בבית נערות ליווי סקסיות קתי לחשה לאוויר "מה דעתך על האיש החלום שלך, אולי הוא צריך שני קישוטים חם יותר בעת ובעונה 1?" חייכתי לתוך הכרית שלי שקל התגובה של קתי , האם היא יודעת זה יכול להיות פשוט הציע הוללות מינית עם אבא שלה .